sobota, 31 sierpnia 2013

Artystyczne kwiaty - słoneczniki

 Pokazując Wam wystawę słoneczników nie mogę, nie pokazać obrazu Van Gogha. Można powiedzieć, że tak wypada, choć osobiście widziałam ładniejsze dzieła obrazujące słoneczniki. Van Gogh miał swój styl malowania, kolorystyka jest bardzo soczysta. Niektórzy uwielbiają i chłonął jego obrazy, inni szanują, ale nie szaleją, a jeszcze inni wręcz ich nie cierpią. Odczuć i opinii na temat słoneczników Van Gogha jest tyle, ile ludzi na świecie. Przejdźmy już do wystawy. Miłego oglądania ! 























2 komentarze:

  1. Witaj, najbardziej podoba mi sie ten w gornym prawym rogu, szukalam inspiracji do namalowania slonecznikow i bardzo spodobala mi sie taka wygasnieta kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz, bardzo mi miło. Artykuł "Artystyczny świat natury" powstał właśnie po to, by dawać innym inspiracje do tworzenia czegoś nowego.
      Również bardzo podoba mi się ten obraz. Jak rozumiem malujesz, więc może chciałabyś jakąś wystawę swoich prac na blogu ? Wnioskuję z Twoich prac na blogu, że masz ogromny talent !

      Usuń