poniedziałek, 1 lipca 2013

Powitanie

   Witam wszystkich ! 

 Chciałam ogłosić powstanie nowego bloga - Annimali. Słowo to pochodzi z języka maltańskiego.
Znajdować się tu będą :
• artykuły o zwierzętach - Zwierzęta od A do Z, Ginące gatunki ... np. Afryki.
• artykuły o roślinach - Kolorowy spis roślin.
• ciekawostki przyrodnicze

Na tej stronie nie będę umieszczała tylko informacji o zwierzętach i roślinach. 
Proponuję także : 
testy, quizy na różne tematy
w późniejszym czasie przewodniki po państwach 
konkursy fotograficzne
 oraz posty o tematyce nieznanej np. stare filmy.

Wprowadzam także na blogu Monety. Za ich określoną liczbę będzie można wykupić reklamę np. bloga czy konta na Stardoll w zależności od tego co chcecie zareklamować. 
 Jak zdobywać Monety ?
Poprzez komentowanie bloga, uczestnictwo w konkursach i odgadywaniu zagadek.

  Teraz krótko opiszę moją osobę : 

 Nazywam się Katarzyna i mam 14 lat.
Wcześniej posiadałam blogi, które niestety nie przetrwały. 

Myślę, że z Annimali tak nie będzie, a przynajmniej mam taką nadzieję. 
 Niektórzy mogą mnie znać z bloga Stardollove5 - pierwsza część artykułu 'Zwierzęta od A do Z' pochodzi właśnie stamtąd. Bardzo miło wspominam czas pisania na Stardollove5.  


ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA I ODWIEDZANIA Annimali !!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz