piątek, 5 lipca 2013

Po wycieczce.

      Witam wszystkich ! 
  Jak tam mijają wakacje ? Wybieracie się na jakiś 'urlop' ? 
  Ja godzinę temu wróciłam z Bieszczad. Krajobrazy piękne, powietrze czyste, a co najlepsze brak uciążliwych komarów. Zdobyłam Smerka (1222m n.p.m.), byłam też w schronisku wysokogórskim 'Chatka Puchatka' znajdującym na Połoninie Wetlińskiej (1228 m n.p.m.). Udało mi się zobaczyć kilka gatunków zwierząt, ale nie są to specjalne okazy. Między innymi widziałam żubry, jaszczurkę, żabę, jelenia o imieniu Filipek, a także wiele trzmieli, pasikoników i innych owadów. W Bieszczadach występuje także bogata flora np. lilię złotogłów, buki, olchy, jodły.
  Jeśli mi się uda to dodam jutro jakieś zdjęcia z wycieczki. 
Miłego wypoczynku wszystkim ! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz