poniedziałek, 1 września 2014

Nowy miesiąc, nowy wygląd!

 1 września to dzień wielkich zmian dla nas wszystkich, również dla bloga. Wykonałam nowy nagłówek, w którym postawiłam na siłę morza, bo myślę, że przyjemnie będzie oglądać je w pierwszych dwóch miesięcy roku szkolnego, wspominając wakacje.
 Nowy wygląd miał ożywić Annimali i mam nadzieję, że wszystko Wam się spodoba. Kolejna zmiana wyglądu już... w listopadzie! ☺

 Kolejną kwestią jest umieszczanie artykułów. Jako że ten rok będzie dla mnie trochę cięższy, postanowiłam iż, w poniedziałek i piątek będą pojawiać się posty z działów obszerniejszych, a w środę, bądź także w sobotę z działów "Artystyczny świat natury" i "Poetycko o naturze".
Myślę, że ten plan się sprawdzi i serdecznie zapraszam Was do regularnego odwiedzania bloga.

Miłego dnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz